Carrefour wystartował z kampanią "Możemy jeść mądrze"

Sieć promuje w niej produkty marki "Jakość z Natury Carrefour".

Kampania marki "Jakość z Natury Carrefour" jest kolejną odsłoną akcji Carrefour "Możemy jeść mądrze". Strategia komunikacji opiera się na przybliżeniu konsumentowi efektów pracy lokalnych, zaufanych producentów Carrefour wytwarzających produkty "Jakość z Natury Carrefour" na ekologicznie czystych terenach Polski.

- Przygotowana po raz pierwszy kampania marki "Jakość z Natury Carrefour" wpisuje się  w program Act for Food i realizowaną przez Carrefour strategię transformacji żywieniowej, zgodnie z którą chcemy oferować naszym konsumentom żywność zdrową, wysokiej jakości i w przystępnej cenie. Ważnym elementem naszej strategii jest promocja produktów pochodzących od lokalnych dostawców - mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. 

- Stawiając na długofalową współpracę z polskimi, często rodzinnymi firmami, przygotowaliśmy spoty podkreślające zaangażowanie naszych zaufanych dostawców z obszarów malowniczego Roztocza czy mazurskich łąk, z którymi współpracujemy od wielu lat i dzięki temu produkty „Jakość z Natury Carrefour” odznaczają się autentycznością i niepowtarzalnym smakiem - dodaje.

W ramach działań wyprodukowane zostały spoty TV i materiały POS, a kampania uzupełniona została informacjami w katalogu handlowym.

Kampanii towarzyszy akcja promocyjna, w ramach której do 26 września użytkownicy aplikacji Mój Carrefour mogą nabyć produkty "Jakość z Natury Carrefour" z 20% rabatem.      

Joanna Hamdan 11442 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.