Tydzień Transformacji Żywieniowej w Carrefourze

Podczas akcji 14 marek oferować będzie zdrowe, zrównoważone produkty w dedykowanej strefie.

Grupa Carrefour stworzyła pakt na rzecz transformacji żywieniowej dla swoich dostawców brandowych w Europie, aby wspólnie przyspieszyć proces transformacji rynku żywności. Członkowie tego paktu zgodzili się poszerzyć swoją ofertę produktów zgodnych ze strategią transformacji żywnościowej.

W ramach paktu Carrefour Polska zainaugurował specjalną akcję dedykowanym nowym produktom, pod nazwą Tydzień Transformacji Żywieniowej. Podczas akcji 14 marek (Barilla, Bonduelle, Colgate, Danone, Essity, Henkel, Johnson & Johnson, Loreal, Mars, McCain, Mondelez, Nestle, Procter & Gamble i Unilever) będzie oferować zdrowe, zrównoważone produkty w dedykowanej strefie i w katalogu pod następującymi motywami:

- Opakowanie: zmniejszona waga plastiku i opakowanie nadające się do recyklingu.

- Różnorodność biologiczna: wspieranie przyjaznych dla środowiska praktyk rolniczych.

- Przejrzystość: dostarczanie klientom informacji na temat pozyskiwania składników.

- Etykietowania oraz wpływu produkcji i dystrybucji produktów na środowisko i społeczeństwo w całym łańcuchu dostaw.

- Zrównoważone produkty: zapewnienie zdrowego składu produktów oraz tego, że sprzedawane produkty są pozyskiwane i produkowane w sposób zrównoważony.

Kampania potrwa do 20 września.

Poza Polską tygodnie Food Transition odbędą się również w sklepach Carrefour w Belgii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Rumunii.

Joanna Hamdan 11242 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.