Produkty LK Joanna zmieniają się

Na lepsze. Jak? Stają się bardziej proekologiczne.

Laboratorium Kosmetyczne Joanna informuje, że zmiany, które w ostatnim czasie zaszły odmieniły markę tak bardzo, że po raz drugi w czterdziestoletniej historii Joanny firma postanowiła wprowadzić nowe logo.

- Będzie proste i przejrzyste jak składy naszych nowych produktów. A jednocześnie nowoczesne i dynamiczne, jak zmiany, które zachodzą w marce Joanna. Nowe logo nie jest ukoronowaniem naszych proekologicznych działań. To raczej symbol nowego kierunku, w którym konsekwentnie będziemy podążać - informuje firma.

Ponadto producent  w 2020 roku zmniejszy zużycie plastiku o 4% oraz rezygnuje z używania wszelkich nieekologicznych materiałów.

- Nasze odmienione butelki są przyjazne recyklingowi, a ich budowa umożliwia zużycie produktu do ostatniej kropli. Zmniejszyliśmy etykiety i zrezygnowaliśmy z opakowań w ciemnych kolorach, które utrudniają recykling - podkreśla firma.

Także w tym roku w drogeriach pojawiły się produkty do depilacji twarzy i ciała Sensual Vegan, czyli pierwsza wegańska linia Joanny. Jak zaznacza producent plastry wykonane są w 100% ze składników naturalnych, a ich włóknina jest w pełni biodegradowalna. Wszystkie kosmetyki posiadają certyfikat Viva! przyznawany przez Fundację Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva! tylko tym produktom, które nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego i odzwierzęcego (dotyczy to zarówno surowców, procesu produkcji, jak i produktu finalnego). Certyfikat jest gwarancją, że kosmetyk nie był testowany na zwierzętach, a zawarte w nim substancje roślinne nie pochodzą z upraw modyfikowanych genetycznie.

Ponadto niebawem w drogeriach pojawi się nowa wegańska seria kosmetyków z certyfikatem Viva! tym razem do pielęgnacji włosów. Tworzą ją trzy linie: nawilżająca do włosów normalnych i suchych, regenerująca do włosów porowatych i zniszczonych oraz oczyszczająca do włosów przetłuszczających się.

- Receptury produktów Vegan są proste, zawierają minimalną ilość składników, z których 97,5% jest pochodzenia naturalnego. Dlaczego nie 100%? Bo równie ważne, jak troska o środowisko, jest dla nas bezpieczeństwo naszych produktów, dlatego 2,5% to składniki chroniące kosmetyk przed utratą jakości - podkreśla producent.

W nowej serii kosmetyków do włosów firma zastosowała innowacyjne składniki, które podkreślają naturalne piękno i dynamikę włosów. Ale to nie wszystko. Nowości Styling Effect to także połączenie pielęgnacji i stylizacji włosów, dzięki czemu można zminimalizować ilość kupowanych i używanych kosmetyków.

Producent zaznacza także, że używa surowców pochodzących wyłącznie od certyfikowanych dostawców i  tworzy z nich proste, przejrzyste i skuteczne receptury, których bezpieczeństwo potwierdzają testy dermatologiczne.

- Na etapie produkcji kosmetyków konsekwentnie redukujemy ślad węglowy i emisję CO2. Mamy świadomość, że każda działalność człowieka ma wpływ na środowisko, ale robimy wszystko, by był on jak najmniejszy - podsumowuje firma.

Joanna Hamdan 11280 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.