Marketing jutra przyszedł wczoraj!

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż produktów FMCG?

Firmy prześcigają się w kreatywnych pomysłach na działania marketingowe.

W dniach 4-5 listopada warszawskiej Kinotece odbędzie się 12. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego.

W tym roku, ze względu na wyjątkowy czas wywołany pandemią koronawirusa, wydarzenie będzie miało charakter hybrydowy i będzie można również wziąć w nim udział on-line.

Po raz pierwszy każdy uczestnik będzie mógł wziąć udział w interaktywnych warsztatach. Ich zakres oraz pełen program już wkrótce pojawi się na stronie fmz.smb.pl.

Forum Marketingu Zintegrowanego to konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy, organizowana już od ponad dekady przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Eksperci marketingu, reklamy i biznesu omówią najciekawsze case studies mijającego roku oraz będą dyskutować o przyszłości i o tym, czego nauczył nas kryzys wywołany pandemią COVID-19.

Bilety już dzisiaj można kupić online, każdy uczestnik otrzyma dostęp do transmisji wystąpień i warsztatów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.