Dan Cake świętuje 15-lecie Bułeczek Mlecznych

Z tej okazji marka startuje z aktywacją konsumencką, realizowaną we współpracy z Andrzejem Mleczko.

Rysownik stworzył serię zabawnych, dedykowanych Bułeczkom Mlecznym ilustracji.

Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu, treść wypowiedzi.

Rysunki w nietypowy, a jednocześnie angażujący sposób pomagają komunikować nowy, jeszcze lepszy skład Bułeczek Mlecznych, które zawierają teraz aż 31% mleka.

W ramach aktywacji zrealizowane zostały dwa spoty reklamowe, które emitowane będą w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie YouTube, na Facebook’u i Instagramie. Pierwszy powstał we współpracy z Jerzym Dytkiewiczem - topowym reżyserem filmów z kategorii „table top“.

Drugi spot to produkcja telewizyjna, zrealizowana przez studio F25.

Do udziału w kampanii marka Dan Cake zaprosiła także influencerów. Bułeczki Mleczne pojawią się na ich kanałach w serwisie You Tube, na Facebook’u oraz Instagramie w różnych rolach, m.in. jako składnik inspirujących przepisów kulinarnych, a także jako element udanego, rodzinnego śniadania.

Za koncept strategiczny, scenariusz spotu TV, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez studio F25 (spot TV) oraz Jerzego Dytkiewicza, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.

Kampania potrwa 6 tygodni, od 14 września do 25 października 2020 r. Na autorów najciekawszych propozycji konkursowych czekają atrakcyjne nagrody, m.in. odkurzacze iRobot Roomba, zestawy porcelany Villeroy & Boch czy ekspresy do kawy Tchibo Cafissimo.

Szczegóły na www.buleczkizMleczkiem.pl.

Joanna Hamdan 11280 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.