W Warszawie Spar dowozi zakupy pod drzwi

Sieć sklepów Spar rozpoczęła współpracę z firmą Wolt, jedną z platform do zamawiania jedzenia online. Będzie ona obsługiwać dostawy zakupów ze Spara, na początku tylko w Warszawie.

Ekspresowy dowóz pod drzwi będzie trzecim kanałem sprzedaży w sieci Spar – po placówkach stacjonarnych i e-sklepie. Na początek zamówienia obsługiwane będą na terenie Warszawy. Wraz ze wzrostem zainteresowania dowozem zakupów ze sklepów Spar przez Wolt, sieć zamierza wdrażać kolejne etapy projektu – rozszerzane będą zarówno godziny dostaw, jak i asortyment.

Współpraca z Wolt i nowa usługa pozwolą na dostarczenie zakupów nawet w 35 minut od ich zamówienia. Na początek zamówienia w ramach ekspresowej dostawy można składać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10 do 18. Koszt usługi, niezależnie od miejsca dostawy, jest stały i wynosi 9,99 zł. Obszar dowozu można sprawdzić w aplikacji lub na stronie Wolt.

Jak ustaliliśmy, dostawy realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Zamówienia z ekspresową dostawą można składać zarówno w aplikacji mobilnej – dostępnej do pobrania w Google Play lub App Store – jak i na stronie Wolt. Klienci mogą skorzystać z oferty m.in. produktów spożywczych, napojów i artykułów gospodarczych dostępnych w sieci Spar.

- Zależy nam, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty do swoich domów, stąd nasza współpraca z partnerem Wolt – mówi Dawid Kaszuba, dyrektor e-commerce w Wasz Sklep Spar, spółce-córce zarządzającej siecią Spar w Polsce.

Dodaje, że zamówienia składane przez aplikację będą przygotowywane przez pracowników sklepu, co daje operatorowi sieci pewność, że produkty będą starannie dobrane, a następnie przechowywane i dostarczane w odpowiednich warunkach.

- Dzięki usłudze klienci z Warszawy – i mamy nadzieję, że wkrótce także kolejnych miast – będą mogli wygodnie zamówić produkty z naszej szerokiej oferty za pomocą telefonów – dodaje Dawid Kaszuba.

W razie potrzeby, klient może w każdej chwili skontaktować się z centrum obsługi klienta Wolt. Pod względem responsywności jest ono jednym z najszybszych na rynku – średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi mniej niż 60 sekund. Co ważne, z klientami kontaktują się pracownicy firmy zatrudnieni na miejscu, a nie chatboty.

The Spar Group Ltd. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu w RPA. W latach 60. firma stała się wyłącznym master franczyzodawcą Spar w Republice Południowej Afryki. Obecnie The Spar Group Ltd. działa również w innych krajach afrykańskich, w tym w Angoli, Zambii, Botswanie, Namibii, Mozambiku, Malawi, Lesotho, Suazi. Firma działa również w Irlandii, południowo-zachodniej Anglii, Szwajcarii i na Sri Lance a od niedawna także w Polsce.

Wolt za pomocą swojej aplikacji umożliwia klientom łatwe zamówienie i szybką dostawę jedzenia z restauracji oraz zakupów. Firma została założona w 2014 r. w Helsinkach w Finlandii. Zatrudnia ponad 1 200 osób. Działa w ponad 80 miastach w 23 krajach, gdzie dostarcza posiłki z ponad 15 000 partnerskich restauracji przy pomocy ponad 25 000 kurierów. Na całym świecie z oferty Wolt korzysta ponad 7 milionów klientów. W Polsce Wolt oferuje swoje usługi od 2018 roku i współpracuje z ponad 1 000 restauracjami. Współzałożycielem i dyrektorem generalnym Wolt jest Miki Kuusi.

Katarzyna Pierzchała 3731 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.