Bielenda wprowadza nową markę kosmetyków

Brand BabyBoom został stworzony z myślą o pielęgnacji wrażliwej skóry niemowląt i dzieci.

BabyBoom to nowa marka w portfolio firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne. Została ona stworzona w celu uzupełnienia istniejącej gamy produktów do pielęgnacji ciała, oferowanych w ramach marki BodyBoom oraz kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy, dostępnych w ramach brandu FaceBoom.

Podobnie jak produkty siostrzanych marek – debiutująca na rynku marka BabyBoom dla dzieci powstała z myślą o świadomym konsumencie, który ceni wysokiej jakości naturalną pielęgnację w przystępnej cenie i takich produktów szuka również dla swoich dzieci.

Jak zapewnia producent kosmetyki BabyBoom zawierają od 98% do 99% naturalnych składników pochodzenia naturalnego (potwierdzone wg normy ISO 16128), są w 100 % wegańskie co potwierdzają certyfikaty znanej Fundacji Viva Vegan oraz międzynarodowy certyfikat PETA. Wegańskie formuły zamknięte zostały buteleczkach lub w tubkach wykonanych w 100% z recyklingowanego materiału. Wszystkie etykiety powstały z przyjaznej środowisku bio folii, a do produkcji kartoników wykorzystano papier z certyfikatem FSC® nadający się w 100 % do recyklingu.

Premierowa linia obejmuje 5 naturalnych, wegańskich kosmetyków. Są to: pielęgnacyjny olejek do kąpieli dla dzieci i niemowląt, żel do mycia ciała i włosów dla dzieci i niemowląt, S.O.S. skoncentrowany krem pielęgnacyjno-ochronny dla dzieci i niemowląt, kojący krem na pupę dla niemowląt oraz łagodne mleczko nawilżające dla dzieci i niemowląt.

- Wprowadzenie BabyBoom to kolejny etap dywersyfikacji naszej oferty celem wzmocnienia konkurencyjności w segmencie kosmetyków naturalnych na rynku masowym. W kwietniu, w trudnym czasie pandemii udało nam się z sukcesem wprowadzić na rynek markę FaceBoom, z pierwszą linią 7 kosmetyków do pielęgnacji młodej skóry twarzy. Teraz przyszedł czas na naturalną pielęgnację delikatnej i wrażliwej skóry niemowląt i dzieci. Dzięki silnemu zapleczu badawczo-rozwojowemu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne udało nam się stworzyć 5 formuł, które w kompleksowy, a przy tym bezpieczny sposób zadbają o delikatną skórę dziecka, już od 1. dnia życia - mówi Iwona Czopek, head of marketing & communication marek BodyBoom i FaceBoom.

Wszystkie produkty BabyBoom będą dostępne od października w drogeriach Rossmann w całej Polsce.

Joanna Hamdan 11280 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.