Musy Tymbark w kampanii

marka pokazuje w niej różnorodne, codzienne sytuacje, w których warto po nie sięgać.

Promocji musów towarzyszy wdrożenie nowości, jaką jest linia musów z warzywami.

W jej skład wchodzą trzy smaki: burak z truskawką i jabłkiem, marchew i dynia z mango, ananasem, jabłkiem i bananem oraz biała marchew i pasternak połączone z jabłkiem, gruszką i bananem.

Komunikacja marki pojawia się wszędzie między nami! Szeroka kampania łączy szereg wykorzystywanych narzędzi i kanałów: telewizję, platformy VOD, YouTube, kreacje na przystankach autobusowych i w bankomatach, materiały POS w sklepach, a także działania digitalowe i komunikację w social mediach.

Joanna Hamdan 11280 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.