Kaufland i zakupy bez wychodzenia z domu

Mieszkańcy Wrocławia jako pierwsi mogą zrobić zakupy online w Kauflandzie bez wychodzenia z domu.

Kaufland rozpoczął internetową sprzedaż produktów we współpracy z firmą Everli, realizującą i dostarczającą zakupy online. Jako pierwsi z nowego rozwiązania mogą korzystać klienci z Wrocławia. Dla 1000 pierwszych osób przewidziana jest darmowa dostawa.

Na przełomie maja i czerwca br. Kaufland wprowadził w czternastu sklepach usługę click&collect, która umożliwia zdalną rezerwację produktów, a następnie ich odbiór bezpośrednio w markecie. Teraz sieć poszła o krok dalej.

– Dzięki współpracy z Everli nasi klienci będą mogli kupić ulubione produkty bez wychodzenia z domu. Wierzymy, że rozwiązanie to, które cechuje szybkość, wygoda i bezpieczeństwo, spotka się z z ich zainteresowaniem. Na początek nową usługą będą mogli cieszyć się klienci z Wrocławia, jednak nie wykluczamy, że pojawi się w kolejnych miastach – mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

W asortymencie obejmującym ponad 4000 produktów klienci znajdą artykuły suche, świeże, takie jak owoce i warzywa, pieczywo, produkty z lady, a nawet artykuły mrożone, które będą dostarczane w specjalnych torbach utrzymujących temperaturę. Oprócz tego dostępne będą także m.in. produkty do codziennej higieny, kosmetyki, karma dla zwierząt czy pieluchy. By zrobić zakupy z dostawą do domu, należy skorzystać z serwisu www.everli.pl lub aplikacji mobilnej Everli by Szopi dostępnej w Google Play oraz App Store. Po darmowej rejestracji i zalogowaniu się, wystarczy wybrać Kaufland, dodać produkty do koszyka i zaznaczyć preferowany termin dostawy Standardowy koszt dostawy wynosi 9,90 zł.

– Bardzo się cieszymy, że sieć sklepów Kaufland dołączyła do grona naszych partnerów. Cały czas intensywnie pracujemy nad udoskonaleniem usługi Everli, a jednym z najważniejszych dla nas priorytetów jest zapewnienie klientom jak najszerszego wyboru sklepów, w których mogą robić zakupy za naszym pośrednictwem. Partnerska współpraca z siecią Kaufland jest jednym z kroków milowych w tym kierunku – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor zarządzająca Everli w Polsce.

Przypomnijmy, że Kaufland także na innych rynkach naszego regionu współpracuje z dostawcami zakupów online. W Rumunii jest to Glovo, w Czechach Košík, w Bułgarii – Foodpanda. Pisaliśmy o tym na handelextra.pl tutaj. O działalności Everli pisaliśmy natomiast tutaj.

Kaufland to sieć dyskontowych hipermarketów. W całej Europie posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 224 markety i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment Kauflandu liczy w zależności od marketu od 15 tys. do 21 tys. produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Magdalena Weiss 2700 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.