Startuje druga edycja kampanii Always #AkcjaDonacja

W jej ramach za każde opakowanie podpasek Always zakupione w dowolnym sklepie na terenie całego kraju do 29 września przekazana zostanie donacja potrzebującym dziewczynkom w wieku szkolnym za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża.

Kampania Always #AkcjaDonacja, której celem jest podniesienie świadomości ubóstwa menstruacyjnego wśród uczennic oraz zmniejszenie skutków tego problemu w Polsce, miała swoją premierę na początku 2020 roku.

Dzięki wsparciu osób, które kupiły produkty Always między 1 lutego a 14 marca, Procter and Gamble za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża przekazał ponad 2,7 miliona podpasek potrzebującym uczennicom.

Właśnie wystartowała druga edycja kampanii, w ramach której każdy, kto kupi produkty Always do 29 września pomoże podarować więcej.

Ponadto w ramach drugiej edycji kampanii #AkcjaDonacja, Always podejmuje dodatkowe działania mające na celu walkę z ubóstwem menstruacyjnym. Swoimi produktami wesprze Fundację Akcja Menstruacja, która również walczy o szeroki dostęp kobiet do artykułów higienicznych. Partnerowi przekazanych zostanie dodatkowo ponad 50 tysięcy sztuk produktów menstruacyjnych.

Joanna Hamdan 11280 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.