Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Kolekcjonerskie puszki od Van Pur

Producent piwa Łomża przygotował specjalną edycję puszek dla wszystkich fanów klubu Łomża Vive Kielce. Marka Łomża od sierpnia jest tytularnym sponsorem Mistrzów Polski.

Z okazji współpracy marki Łomża i klubu Łomża Vive Kielce przygotowywano szereg działań promocyjnych.

Pierwszym z nich jest limitowana kolekcja puszek inaugurująca 55 rocznicę klubu. Puszki dostępne będą w czterech unikatowych wariantach graficznych – prezentująca wyjątkowe postacie klubu, dedykowana kibicom, aktualnemu składowi drużyny oraz sponsorów. Wszystkie warianty są radlerami 0,0% o smaku grejpfrutowym.

Edycja limitowanych puszek będzie dostępna jako prezent dla kibiców, wspierających zespół w trakcie pierwszych meczów, a także w konkursach organizowanych razem z klubem Łomża Vive Kielce i w wybranych sieciach handlowych.

Joanna Hamdan 11261 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.