Właściciel Biedronki nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki chce jeszcze bardziej aktywnie zmieniać rzeczywistość cyfrową handlu. Portugalczycy ogłosili właśnie, że dołączyli do firm zrzeszonych w polskiej e-Izbie.

E-izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją organizacji jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Rok temu, w ramach grupy e-Izba Retailers Group, organizacja zaczęła działania wspierające cyfrowo branże retail, tak w zakresie strategicznym, jak i legislacyjnym.

- Biedronka to nie tylko półki pełne (...) towarów w przystępnych cenach, to także całe zaplecze technologiczne, które jest niezbędne do funkcjonowania tak rozwiniętej sieci handlowej jak nasza. Biedronka jest firmą innowacyjną, która aktywnie zmienia rzeczywistość cyfrową - komentuje Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu sieci. - Jestem pewna, że nasza wzajemna wymiana wiedzy i doświadczeń może przyczynić się do rozwoju usług cyfrowych w Polsce. Gospodarka oparta na wiedzy jest faktem, a my jesteśmy jej aktywnym uczestnikiem, dlatego stawiamy kropkę nad „i” dołączając do Izby Gospodarki Elektronicznej. Nasza współpraca ekspercka będzie z pewnością korzyścią dla całej branży digital w Polsce. Cieszę się, że łączymy siły z tak ważną organizacją branżową – dodała Beata Jankowiak.

Natomiast według Patrycji Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, przyłączenie Jerónimo Martins do grona firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej jest kolejnym krokiem w realizacji zaplanowanej na najbliższe lata strategii e-Izby. - Jestem przekonana, że z tak silnym graczem wspólnie będziemy aktywniej rozwijać branżę sprzedaży spożywczej przez internet  - mówi Patrycja Sass-Staniszewska. 

Ilona Mrozowska 3785 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.