"Historie pełne przyjemności"

Pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki Fantasia.

Na jej potrzeby powstały opowiadania, stworzone przez utalentowaną polską powieściopisarkę Adriannę Trzepiotę, specjalnie dla marki.

Inspiracją do ich napisania były nowe nowe warianty jogurtów Fantasia.

Kremowe jogurty inspirowane likierami Irish Cream oraz Amaretto powstały po to, aby rozpieszczać nawet najbardziej wymagające podniebienia. Smakują jak znane i lubiane trunki, ale nie zawierają alkoholu.
 
Fantasia z polewą Irish Cream to delikatny smak śmietankowego likieru, a Fantasia z polewą Amaretto –   to łagodna słodycz migdałowych nut.
 
Fantastorie to seria krótkich opowiadań zainspirowanych smakami Fantasia. To historie napisane z myślą o tym, aby wzbogacić doświadczenie delektowania się jogurtami marki o dodatkowy, fantazyjny wymiar. Opowiadania inspirują, poruszając zmysły, oraz  pozwalają puścić wodze wyobraźni i przenieść się na chwilę do innego świata – świata, w którym współczesne kobiety mogą wszystko.

Wszystkie opowiadania znajdują się na www.fantasia.com.pl.
 
Joanna Hamdan 11242 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.