Perfumeria Sephora z flagowym sklepem

Perfumeria Sephora w Polsce w warszawskiej Westfield Arkadia 5 września powitała klientów w zupełnie nowej i innej niż dotychczas odsłonie.

Na blisko 600 mkw. powiększonej perfumerii Sephora Westfield Arkadia, na wszystkich fanów piękna - jak zapewnia operator - czeka moc atrakcji, dedykowane strefy tematyczne i asortyment kilkunastu tysięcy produktów światowych, a także polskich marek.

Skin Care Room, czyli zamknięta strefa dedykowana indywidualnym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym, BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów, czy Strefa relaksu - Chillout Zone - miejsce, w który można wygodnie poczekać na konsultację popijając kawę lub wodę - to tylko niektóre z nowości czekających na odwiedzających!
 
We flagowej perfumerii pojawi się także pierwszy w Sephora w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień click & collect.
 
Na odwiedzających czekać będzie również usytuowana tuż przed wejściem do Sephora, tropikalna wyspa marki makijażowej Tarte, która właśnie debiutuje w Polsce. Wraz z ekspertami można będzie w przetestować  produkty marki i zrobić sobie zabawne selfie.  
 
To tylko niektóre z czekających atrakcji. Oprócz stref i wspaniałego asortymentu, Sephora przygotowała od 5 do 12 września moc ofert specjalnych i prezentów do zakupów. Na pierwszych 100 klientów czeka prezent do zakupów: praktyczna torba Sephora z 3 miniaturami kosmetyków światowych marek, a na kolejnych 400 - prezent niespodzianka.
 
Dla odwiedzających Sephora przygotowała też specjalne strefy Make up Hub oraz Skincre Hub, a w nich bezpłatne, 20-minutowe konsultacje z ekspertami marek: Dior, Eisenberg, Estee Lauder, Fenty Beauty by Rihanna czy Helena Rubinstein.
 
Zakupy w perfumerii możliwe są po założeniu maseczki. 
 
Ilona Mrozowska 4593 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.