Kaufland i Henkel wspierają program "Pajacyk"

Akcja "Wielka siła drobnych gestów" potrwa do 30 września.

By wziąć udział w akcji wystarczy odwiedzić jeden z 224 marketów Kaufland i kupić produkty marek: Persil, Perwoll, E, Silan, K2r, Somat, Pur, Bref, Clin, Live, got2be, Gliss, #Pure Color, Nature Box, Taft, Syoss, Schauma, Palette, Fa, Vademecum lub Denivit.

Część dochodu ze sprzedaży produktów wymienionych marek firmy Henkel zostanie przeznaczona na wsparcie programu dożywiania dzieci „Pajacyk”, prowadzonego przez Polską Akcję Humanitarną.

Akcja „Wielka siła drobnych gestów” to kolejna wspólna inicjatywa Kaufland i Henkel mająca na celu wsparcie dzieci.

Wcześniej sieć handlowa i producent w podobny sposób pomagali Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce. W ramach akcji „Kupujesz – pomagasz!” udało się zebrać ponad 50 tys. zł na organizację zajęć językowych i zakup pomocy edukacyjnych dla podopiecznych Stowarzyszenia. 

Joanna Hamdan 11440 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.