Pyszna, rodzinna przygoda

Nowa kampania Hochland.

W połowie lipca wprowadzona została na rynek linia kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny! To absolutna nowość w kategorii serów topionych – produkty zawierają 100% naturalnych składników.

Sprzedaży nowej linii serów Hochland towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania promocyjna 360, która startuje z początkiem września.

Spot „Pyszna rodzinna przygoda” emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w dwóch wersjach 15 s i 30 s.

Dodatkowo przygotowano szereg spotów przeznaczonych do emisji w Internecie. W ramach kampanii przeprowadzono również szerokie działania w Social Media, zaangażowano influencerów oraz prowadzone są działania Public Relations w mediach konsumenckich i branżowych.

Joanna Hamdan 11599 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.