Biedronka: po Świeżakach i Słodziakach czas na Fajniaków

W czwartek 27 sierpnia Biedronka rusza z nową pluszakową akcją - tym razem jest to Gang Fajniaków, który - jak podkreśla operator - ma szansę stać się takim samym fenomenem, jak ich poprzednicy: Świeżaki i Słodziaki. I to mimo, że jeden pluszak kosztuje de facto ... 3 tys. zł.

Bohaterów jest dziesięcioro. Gang Fajniaków to: Chmurka Celinka, Słońce Sonia, Kropla Ksenia, Drzewo Dobromir, Foka Frania, Jarzębina Julka, Piesek Piotruś, Dąb Dyzio, Ważka Wiola i ten, który niekoniecznie służy przyrodzie: Smog Stefek.

- Fajniaki w przystępny sposób pokazują dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a wszyscy możemy przy tym pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki - mówi Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu sieci.

Kolekcję pluszaków można zdobyć, tradycyjnie, dzięki uzbieraniu odpowiedniej liczby naklejek, przyznawanych za zakupy w Biedronce. Fajniaka można wziąć ze sobą do domu za darmo w zamian za 60 uzbieranych naklejek. Przy 40 naklejkach – można go kupić za 19,99 zł. Jedna naklejka przyznawana jest za każde wydane w sklepie 50 zł. Oznacza to, że aby dostać maskotkę rodzić w sklepie musi wydać ... 3 tys. zł. Nie zmienia to jednak faktu, że przy poprzednich edycjach pluszakowych akcji w Biedronce było podobnie, a chętnych nie brakowało.

Warto wiedzieć, że sieć promuje zakup niektórych produktów, przyznając za nie dodatkowe naklejki. Dodatkową naklejkę za każde wydane 50 zł otrzymają klienci za zakupy:

• z kartą Moja Biedronka
• co najmniej jednego warzywa lub owocu
• produktów z oferty specjalnej
• dodatkowy benefit – i jest to nowość w tej akcji Biedronki – przyznawany jest za nabycie produktów tworzących wartość dla polskiej gospodarki gospodarki
 
- Zdecydowaliśmy się promować dodatkową naklejką takie towary, które tworzą wartość dodaną dla polskiej gospodarki: są produkowane lub modyfikowane w Polsce, gwarantują miejsca pracy w naszym kraju i wspierają jego rozwój - tłumaczy Maciej Łukowski, dyrektor handlowy sieci Biedronka i członek zarządu sieci.
 
Fajniakowe naklejki zbierać można od 27 sierpnia do 18 listopada br. Maskotki będzie można odbierać do 2 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania zapasów. Szczegóły akcji, regulamin i lista produktów wyłączonych znajdują się na stronie: gangfajniakow.pl
 
Akcje lojalnościowe w ramach których najmłodsi otrzymują pluszaki stała się znakiem rozpoznawczym Biedronki i to w ślad za tą siecią idą inne, również decydujące się na ten ruch. Ostatnio, bo 19 sierpnia, maskotki do swojej oferty wprowadził Spar (Strażnicy Świeżości). Wcześniej, obok Biedronki, pluszaki pojawiły się w akcjach lojalnościowych takich sieci, jak choćby Lidl (Lidlaki), Polomarket, Circle K (Angry Birds), E.Leclerc (zwierzęta świata) czy Kaufland.
 
Żadnej z sieci nie udało się jednak powtórzyć sukcesu Biedronki w tym temacie.
 
Ilona Mrozowska 4642 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.