Biedronka: po Świeżakach i Słodziakach czas na Fajniaków
W czwartek 27 sierpnia Biedronka rusza z nową pluszakową akcją - tym razem jest to Gang Fajniaków, który - jak podkreśla operator - ma szansę stać się takim samym fenomenem, jak ich poprzednicy: Świeżaki i Słodziaki. I to mimo, że jeden pluszak kosztuje de facto ... 3 tys. zł.
Bohaterów jest dziesięcioro. Gang Fajniaków to: Chmurka Celinka, Słońce Sonia, Kropla Ksenia, Drzewo Dobromir, Foka Frania, Jarzębina Julka, Piesek Piotruś, Dąb Dyzio, Ważka Wiola i ten, który niekoniecznie służy przyrodzie: Smog Stefek.
- Fajniaki w przystępny sposób pokazują dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a wszyscy możemy przy tym pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki - mówi Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu sieci.
Kolekcję pluszaków można zdobyć, tradycyjnie, dzięki uzbieraniu odpowiedniej liczby naklejek, przyznawanych za zakupy w Biedronce. Fajniaka można wziąć ze sobą do domu za darmo w zamian za 60 uzbieranych naklejek. Przy 40 naklejkach – można go kupić za 19,99 zł. Jedna naklejka przyznawana jest za każde wydane w sklepie 50 zł. Oznacza to, że aby dostać maskotkę rodzić w sklepie musi wydać ... 3 tys. zł. Nie zmienia to jednak faktu, że przy poprzednich edycjach pluszakowych akcji w Biedronce było podobnie, a chętnych nie brakowało.
Warto wiedzieć, że sieć promuje zakup niektórych produktów, przyznając za nie dodatkowe naklejki. Dodatkową naklejkę za każde wydane 50 zł otrzymają klienci za zakupy:
• co najmniej jednego warzywa lub owocu
• produktów z oferty specjalnej
• dodatkowy benefit – i jest to nowość w tej akcji Biedronki – przyznawany jest za nabycie produktów tworzących wartość dla polskiej gospodarki gospodarki

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.