AliExpress: megawyprzedaże i szybsze wysyłki do Polski
Popularna platforma handlu internetowego rozpoczęła właśnie coroczną wyprzedaż "Tydzień Znanych Marek". Zniżki obejmują wszystkie produkty na platformie. AliExpress ogłosił także skrócenie o 50% w stosunku do ubiegłego roku czasu dostawy przesyłek do Polski.
To krok, który wzmacnia rynkową pozycję AliExpress. Ponadto partnerstwo z Pocztą Polską oraz InPost w zakresie przesyłek AliExpress Standard Shipping niesie ze sobą wiele korzystnych zmian dla polskich konsumentów, m.in. możliwość śledzenia paczek.
- W minionym roku uważnie słuchaliśmy naszych klientów w Polsce, co zaowocowało poprawą usług logistycznych. Skrócenie średniego czasu realizacji dostawy, a także rosnąca liczba zamówień dostarczanych w ciągu trzech dni były oczekiwanymi kierunkami usprawnień na naszej platformie - mówi Gary Topp, dyrektor regionalny AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.
Superwyprzedaże
Organizowana przez AliExpress coroczna wyprzedaż „Tydzień Znanych Marek” jest okazją do zakupu w przystępnych cenach wielu popularnych produktów. W tym roku wśród wielu marek są m.in. artykuły z kategorii smart home, np. odkurzacz Dreame, szczoteczki elektryczne Oclean, a także produkty elektroniki użytkowej, takie jak Anker i Amazfit.
Tegoroczny „Tydzień Znanych Marek” to dopiero początek sezonu największych zakupów na AliExpress. Na jesieni światowy gigant planuje wiele nowych niespodzianek. Kolejnym dużym wydarzeniem w kalendarzu AliExpress będzie współpraca z Cracow Fashion Week, który rozpocznie się 5 września. Kolejnym wydarzeniem będzie, jak co roku w listopadzie, największe święto zakupów Dzień Singla.
Uruchomiona w 2010 r. AliExpress to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim i francuskim.

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.