AliExpress: megawyprzedaże i szybsze wysyłki do Polski

Popularna platforma handlu internetowego rozpoczęła właśnie coroczną wyprzedaż "Tydzień Znanych Marek". Zniżki obejmują wszystkie produkty na platformie. AliExpress ogłosił także skrócenie o 50% w stosunku do ubiegłego roku czasu dostawy przesyłek do Polski.

Ze względu na to, że czas oczekiwania na przesyłkę stanowił największy problem dla polskich użytkowników platformy, usprawnienie usług logistycznych było głównym celem, na którym w ostatnim czasie koncentrował się AliExpress. W efekcie od kwietnia br. firma uprościła łańcuch dostaw, co przyczyniło się do skrócenia średniego czasu dostawy o 50%.

To krok, który wzmacnia rynkową pozycję AliExpress. Ponadto partnerstwo z Pocztą Polską oraz InPost w zakresie przesyłek AliExpress Standard Shipping niesie ze sobą wiele korzystnych zmian dla polskich konsumentów, m.in. możliwość śledzenia paczek.

- W minionym roku uważnie słuchaliśmy naszych klientów w Polsce, co zaowocowało poprawą usług logistycznych. Skrócenie średniego czasu realizacji dostawy, a także rosnąca liczba zamówień dostarczanych w ciągu trzech dni były oczekiwanymi kierunkami usprawnień na naszej platformie - mówi Gary Topp, dyrektor regionalny AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Superwyprzedaże

Organizowana przez AliExpress coroczna wyprzedaż „Tydzień Znanych Marek” jest okazją do zakupu w przystępnych cenach wielu popularnych produktów. W tym roku wśród wielu marek są m.in. artykuły z kategorii smart home, np. odkurzacz Dreame, szczoteczki elektryczne Oclean, a także produkty elektroniki użytkowej, takie jak Anker i Amazfit.

Tegoroczny „Tydzień Znanych Marek” to dopiero początek sezonu największych zakupów na AliExpress. Na jesieni światowy gigant planuje wiele nowych niespodzianek. Kolejnym dużym wydarzeniem w kalendarzu AliExpress będzie współpraca z Cracow Fashion Week, który rozpocznie się 5 września. Kolejnym wydarzeniem będzie, jak co roku w listopadzie, największe święto zakupów Dzień Singla.

Uruchomiona w 2010 r. AliExpress to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej  i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim i francuskim.

 

 

 

Katarzyna Pierzchała 5264 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.