Lidl najlepiej ocenianą siecią spożywczą

Operator dyskontów pojawił się właśnie w rankingu portalu gazetka24.pl jako najlepiej oceniana sieć spożywcza w Polsce. Zestawienie powstało na podstawie ocen użytkowników usługi Google Maps.

Gazetka24.pl przeprowadziła badanie ocen sklepów wystawianych przez użytkowników w usłudze Google Maps. Ranking, który powstał na ich podstawie, obejmuje wszystkie duże sieci handlowe w kraju, a zebrane dane dotyczą średnich ocen ponad 60 000 sklepów. Według rankingu Lidl Polska ma aż 561 914 wystawionych ocen i jest najlepiej ocenianą siecią spożywczą w Polsce.

- Nasze działania mają na celu sprostać oczekiwaniom naszych klientów, a tak wiele pozytywnych recenzji, od ponad 550 tysięcy klientów świadczy o tym, że udaje nam się je realizować – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications Lidl Polska. - Możemy zapewnić, że będziemy dalej doskonalić i rozwijać ofertę oraz usługi, aby zawsze były na wysokim poziomie. W naszych sklepach klienci mają stały dostęp do artykułów wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach – dodaje.

Wymienia przy tym, że Lidl Polska od wielu lat rozwija sieć swoich sklepów w kraju, oferując szeroki asortyment produktów oraz usług. Od niedawna została wyznaczona specjalna Wege Strefa z produktami przeznaczonymi dla wegetarian, wegan, a także tych, którzy chcą urozmaicić swoją dietę. Lidl to nie tylko produkty spożywcze – znajdziemy tu także ofertę produktów przemysłowych oraz kosmetyków – wegańskie Cien Food For Skin, odzież dla całej rodziny oraz artykuły do domu i ogrodu.

Na półkach sklepów jest szeroki asortyment polskich produktów. - Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym producentem, sieć stawia na jego wyroby – podkreśla przedstawicielka sieci, która dodaje, że dużym zainteresowaniem wśród klientów cieszą się liczne promocje i sezonowe wyprzedaże do 80%. Wiele dodatkowych kuponów rabatowych pojawia się także w aplikacji zakupowej Lidl Plus, dzięki której w łatwy sposób możemy zarządzać swoim domowym budżetem. Lidl stale udoskonala tę usługę – niedawno wprowadził również opcję wygodnej, mobilnej płatności Lidl Pay.

Co więcej, operator angażuje się również w wiele różnych projektów, m.in. najnowszy – Pol’and’Rock Festival. Sieć przystąpiła także do inicjatywy Narodów Zjednoczonych w zakresie wspierania pozycji kobiet oraz stawia na równość płacową. Według monitoringu serwisu HandelExtra.pl prowadzi w Polsce 732 sklepy.

 

Katarzyna Pierzchała 4285 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.