Minionki powracają - Stokrotka z nową akcją

Sieć Stokrotka startuje z nową akcją lojalnościową. Za zakupy w jej sklepach będzie można zdobywać wyjątkowe gadżety nawiązujące do popularnego filmu "Minionki".

W ramach akcji klienci, którzy dokonają zakupów w sieci Stokrotka za minimum 45 zł otrzymają specjalne saszetki związane z bohaterami filmu, zawierające znaczki, które mogą podlegać wymianie na produkty promocyjne oraz wyjątkowe figurki „Runners” z wizerunkami 30 różnych Minionków.

- Kultowe Minionki podbiły serca najmłodszych oraz ich rodziców. Jesteśmy przekonani, że również nasza akcja będzie prawdziwą gratką dla ich fanów i zachęci do zakupów w naszych sklepach – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotka.

STOKROTKA ROZDAŁA JUŻ DWA MILIONY MINIONKÓW

Znaczki powinny być przyklejane na kartę kolekcjonerską, którą można otrzymać przy kasie oraz stanowisku ekspozycyjnym. Zebranie pięciu takich znaczków umożliwia zakup z 70% rabatem unikatowego kubka z grafiką z bohaterami serii filmów o Minionkach. W kolekcji jest także pluszowa zabawka, która jest pluszakiem antystresowym. Seria kubków obejmuje sześć różnych wzorów i sześć różnych maskotek.

Promocja trwa do 04.11.2020. Na potrzeby kampanii przygotowano spoty telewizyjne, które będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN24, TVN 7 i Puls2 oraz kanałach tematycznych, m.in.: Cartoon Network i Disney Channel. Firma zamierza również wykorzystać firmowe kanały do komunikacji z klientami, w tym: materiały POS w sklepach, gazetki promocyjne, stronę internetową oraz media społecznościowe. Dodatkowo działania promocyjne będą wspierane przez billboardy na terenie całej Polski.

Stokrotka to sieć handlowa powstała w 1994 roku w Lublinie. Dziś swoim zasięgiem obejmuje ponad 650 sklepów zlokalizowanych na osiedlach, w minicentrach i galeriach handlowych w całej Polsce. Stokrotka otwiera ponad 100 sklepów rocznie, w różnych formatach: Stokrotka Supermarket, Market, Optima i Express a także sklep internetowy click&collect. Spółka posiada centra dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. spółka Stokrotka wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima.

 

 

Katarzyna Pierzchała 5193 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.