Glovo: Te 365 dni to dopiero początek
Glovo, hiszpańska aplikacja specjalizująca się w dostarczaniu jedzenia i zakupów, zaledwie w rok od rozpoczęcia działalności w Polsce, współpracuje z największymi - Biedronką, Auchan i Carrefourem. Zdobyła też już milion pobrań i ma apetyt na więcej.
- 32 miasta i 3747 punktów partnerskich w 365 dni: tak wyglądała ekspansja na polski rynek marki Glovo, która przejęła w ub. roku serwis PizzaPortal.pl.
- Obecnie aplikacja ma już ponad milion pobrań w Polsce. Glovo to najpopularniejszy hiszpański agregator założony w 2015 r. w Barcelonie i obecnie najszybciej rozwijający się gracz na rynku dostaw jedzenia, prowadzący działalność w 22 krajach.
- Serwis daje możliwość zamawiania towarów ze sklepów, leków z apteki oraz oferuje ekspresowe usługi kurierskie.
- Po roku działalności nad Wisłą przyszedł czas na podsumowania
Glovo w Polsce
Polacy pokochali Glovo
Glovo z centrum technologicznym w Warszawie
Silna ekspansja marki

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.
Komentarze