Ruszyła wielka loteria Cheetos

Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne.

Każdego dnia loterii można wygrać nagrodę główną iPhone’a 11, w specjalnym etui.
 
Konsumenci mogą wybrać także nagrody z trzech obszarów tematycznych, o które chcą powalczyć w losowaniu.
 
Muzyczne niespodzianki wybrała Sylwia Lipka, Blowek zachęca do gry o gadżety gamingowe, a Dominik Rupiński rekomenduje nagrody dla wielbicieli mody.
 
W puli nagród znajduje się również 12 nagród specjalnych - pudełek niespodzianek, z gadżetami od influencerów.
 
Aby wziąć udział w loterii, która potrwa do 30 września, wystarczy kupić oznaczoną banerem, promocyjną paczkę Cheetos, odszukać kod wewnątrz opakowania i zarejestrować go na stronie Graj z Cheetos.
 
Loterii towarzyszy kampania. Obejmuje ona działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach sprzedaży.
 
Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Obsługą loterii zajmuje się agencja Avanti. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. Za produkcję spotu wideo odpowiada Sputnik Studio oraz LocoMotiv.
 
Joanna Hamdan 11261 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.