Cheese Dziugas House z kampanią promocyjną

W jej ramach zaplanowane są działania w mediach online - display (w tym programmatic,) oraz w kanałach social media.

Zemaitijos Pienias to litewski producent nabiału, właściciel marki serów twardych Dziugas.

Pod koniec lipca w warszawskiej Elektrowni Powiśle został otwarty pierwszy w Polsce Cheese Dziugas House – miejsce, w którym można degustować sery dojrzewające Dziugas, jak również zakupić inne litewskie specjały. Ser Dziugas posiada Certyfikat Chronionego Oznaczenia Geograficznego (PGI) i jest bez laktozy.

W sierpniu rozpoczęła się kampania promująca Cheese Dziugas House, w ramach której zaplanowane są działania w mediach online – display (w tym programmatic,) oraz w kanałach social media.

Za planowanie i zakup mediow odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada agencja PlayCorner Marketing Consulting Łukasz Jakub Pawlak.

Joanna Hamdan 11261 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.