Kaufland rozwija ofertę dla wegan i wegetarian

W sklepach sieci dostępny jest szeroki asortyment produktów marki własnej K-Take it veggie, w której pojawiło się sześć nowych artykułów, a także propozycje innych producentów, jak np. w 100% roślinne jogurty Planton i VegUP Bio.

- Oferta K-Take it veggie to dowód na to, że produkty roślinne mogą być różnorodne i smaczne. Nasza marka własna obejmuje m.in. wiele rodzajów tofu, aromatyczne pasty kanapkowe, wędliny czy nuggetsy. Asortyment K-take it veggie został właśnie rozbudowany o kolejne pozycje, dzięki czemu klienci będą mogli wybierać już spośród blisko 30 produktów tej marki – mówi Maja Szewczyk z Kaufland Polska.

Na półkach Kaufland zadebiutowały różne warianty napojów roślinnych K-Take it veggie – owsiany i ryżowy, a także dostępne w wariancie słodzonym i niesłodzonym napoje sojowy i migdałowy. Wkrótce w ofercie pojawią się również napoje owsiane K-Take it veggie o smaku czekoladowym oraz waniliowym.

Aby zapewnić klientom jak najszerszy wybór produktów wegetariańskich czy wegańskich, oprócz rozwoju marki własnej Kaufland współpracuje także z lokalnymi producentami, w tym Roślinną Magdą – polską firmą mleczarską o blisko trzydziestoletniej tradycji, która dostarcza do Kauflandu roślinne produkty marek VegUP BIO oraz Planton.

Skład oparty na mleczku kokosowym, w 100% roślinna produkcja, a przy tym zachowanie wyjątkowego smaku produktów – to klucz do sukcesu firmy Roślinna Magda, wcześniej znanej jako Jogurty Magda.

- Produkty Planton i VegUp BIO to efekt połączenia miłości do dobrego smaku z wartościami, które są mi prywatnie bliskie. Sama nie jem mięsa, unikam nabiału i glutenu, dążę do budowania świadomości przewag diety wegańskiej, opartej na naturalnych i naprawdę smacznych produktach - mówi Magdalena Kubit, właściciel i dyrektor zarządzająca firmy Roślinna Magda.

Poza Polską asortyment Planton i VegUp BIO dostępny jest obecnie na Słowacji, w Czechach, Bułgarii, Rumunii, Słowenii, Estonii oraz na Litwie.

- Współpraca z siecią Kaufland pozwala nam dotrzeć do tysięcy klientów w całej Polsce, a to niezwykle ważne dla naszej misji, jaką jest promowanie świadomego odżywiania, opartego na jakościowych produktach roślinnych. Coraz większe zainteresowanie konsumentów pozycjami wegańskimi pokazuje, że zmierzamy w dobrym kierunku - podsumowuje Magdalena Kubit.

Joanna Hamdan 11252 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.