Lewiatan większy o prawie 90 sklepów!

PSH Lewiatan odważnie kontynuuje ekspansję. Od początku roku sieć zwiększyła liczbę nowych sklepów o 87 lokalizacji. Jak się dowiedzieliśmy - na tym nie koniec.

Na zdjęciu: Lewiatan Krapkowice

Nowo otwarte sklepy, które zostały uruchomione w województwach dolnośląskim i opolskim, zostały przystosowane do standardów sieci Lewiatan. Placówka w Gozdnicy zajmuje powierzchnię 170 mkw., w Jaszkowej 103 mkw., natomiast w Krapkowicach 152 mkw.

W ofercie sklepów klienci znajdą pełną ofertę asortymentową Lewiatana. Wśród nich znajduje się 5000 produktów, w tym pochodzących od lokalnych i regionalnych dostawców, jak: świeże owoce i warzywa, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso, wędliny, nabiał, a także wyroby garmażeryjne. W asortymencie znajduje się także szeroka oferta produktów marki własnej Lewiatan w najpopularniejszych kategoriach.

– Otwarcie Lewiatana w Krapkowicach niesie za sobą wiele korzyści dla okolicznych mieszkańców m.in. w postaci bogatego asortymentu naszego sklepu. Jako przedsiębiorcy także cieszymy się z dalszej perspektywy współpracy i jesteśmy przekonani, że decyzja o wstąpieniu do sieci przyczyni się do naszych kolejnych sukcesów w branży handlowej – mówi Magdalena Donitza, właścicielka sklepu w Krapkowicach. 

Kluczowy punkt strategii Lewiatana

Rozwój sieci to jeden z priorytetów w strategii Lewiatana. Zakłada ona dwutorową ścieżkę ekspansji, zarówno poprzez przystępowanie do sieci nowych przedsiębiorców, jak również rozwój biznesów tych, którzy działają już spod szyldem Lewiatana. Nowo otwarte placówki handlowe obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów - od mniejszych powierzchni po duże supermarkety.

Robert Rękas, prezes PSH Lewiatan, podkreśla, że rozwój sieci jest kluczowym punktem strategii sieci, która intensywnie pracuje także nad dopasowaniem i optymalizacją naszego asortymentu.

- Naszym priorytetem na najbliższy czas jest również rozwój marki własnej Lewiatan, jak również bliska współpraca z polskimi producentami, którzy zaopatrują nasze sklepy w najlepsze produkty lokalne i regionalne – ujawnia Robert Rękas. - Chcemy, jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania naszych klientów, dlatego dążymy do wypracowania jednolitego standardu wszystkich placówek zrzeszonych w naszej sieci – dodaje.

Od początku tego roku sieć zwiększyła się o 87 nowych sklepów. Do końca roku Lewiatan planuje uruchomienie kilkudziesięciu nowych.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. W 2019 roku PSH Lewiatan zajęła 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” Rzeczpospolitej. Łączne obroty w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł.

Katarzyna Pierzchała 3712 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.