Auchan promuje lokalne produkty

"Kupuj polskie" to najnowsza inicjatywa Auchan Retail Polska, której celem jest promocja polskich producentów warzyw i owoców.

W ramach inicjatywy sieć oferuje produkty pochodzące z upraw zlokalizowanych nie dalej niż 30 km od sklepu. Skracając łańcuch dostaw a tym samym ograniczając ślad węglowy, firma jednocześnie gwarantuje najwyższą jakość i świeżość produktów. Co warte odnotowania, akcja „Kupuj polskie” realizowana jest w ramach szerszych działań prowadzonych przez firmę pod hasłem #wspieramyWas.

Przykładem wcześniejszych takich działań jest marka własna Auchan - Pewni Dobrego. - Obecnie działania tego typu nabierają szczególnego znaczenia, dlatego zdecydowaliśmy się je poszerzyć. Oferując rodzime produkty, których droga do sklepów wynosi nie więcej niż 30 km, nie tylko wspieramy polskich rolników, ale także działamy na rzecz ochrony środowiska i ograniczenia śladu węglowego – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów klienta, data, digital i SI / projekty Auchan Retail Polska.

Dodaje, że firma pamięta również o ich wyjątkowych walorach odżywczych i smakowych wynikających z wieloletnich tradycji lokalnych gospodarstw, jak również z nowoczesnych i ekologicznych metod produkcji.

W ramach inicjatywy Kupuj polskie sieć Auchan Retail Polska współpracuje z lokalnymi dostawcami, m.in. z: VegaPOL, Primavega, Gospodarstwo Rolne Misztela, Spółdzielnia „Pieczarka Siedlecka”.

Przez całe lato klientom sklepów Auchan oferowane są produkty, które nieodłącznie kojarzą się z sezonem letnim, kiedy też są najbardziej wartościowe pod względem smakowym i odżywczym. Docenią je m.in. miłośnicy zdrowej kuchni i amatorzy grillowania. Na półkach sklepów sieci dostępne są też pochodzące od lokalnych producentów pomidory malinowe, sałata mix z korzeniem i sałata karbowana zielona, pieczarka grillowa oraz borówka.

Auchan dodatkowo zachęca swoich klientów do korzystania z oferty „Kupuj polskie” prowadząc działania promocyjne i edukacyjne w mediach społecznościowych i na stronie auchan.pl.

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r. Zarządza u nas siecią hipermarketów Auchan, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.

Katarzyna Pierzchała 3712 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.