Carrefour chroni pszczoły

8 sierpnia obchodzony był w Polsce Wielki Dzień Pszczół. Z tej okazji sieć wsparła budowę hoteli dla pszczół dedykowaną akcją marketingową.

W jej ramach 5% z każdorazowego zakupu zeszytów szkolnych linii „Let it bee” marki Herlitz - wykonanych w 100% z recyclingu i dostępnych w hiper- i supermarketach Carrefour - jest przekazywana na ule dla pszczół.

Ochrona bioróżnorodności to jeden z filarów strategii CSR realizowanej przez Carrefour. Od momentu zainicjowania projektu „Pszczele hotele” na dachach budynków w 12 lokalizacjach, w których znajdują się sklepy Carrefour, zainstalowano 33 ule dla owadów żyjących w miastach.

Dzięki działaniom Carrefour wiele miejskich pszczół znalazło schronienie na wypadek niekorzystnych warunków pogodowych, mogą też bezpiecznie funkcjonować w wielkich miastach. Ponadto, Carrefour, poprzez realizację projektu, wzmacnia świadomość społeczną w zakresie miejskiego pszczelarstwa oraz konieczności ochrony bioróżnorodności. Patronem inicjatywy jest Centrum UNEP/GRID Warszawa. Sieć „Pszczelich hoteli” rozwijana jest w partnerstwie z firmą Pszczelarz Kozacki.

Projekt „Pszczele hotele”, prowadzony jest przez sieć od 2016 r.

Joanna Hamdan 11252 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.