KFC Collect

To nowa opcja w aplikacji sieci restauracji, która przyspiesza proces zamawiania i umożliwia jego bezpieczny, wygodny odbiór w wybrany przez siebie sposób.

W zaktualizowanej wersji aplikacji KFC pojawiła się właśnie opcja KFC Collect, będąca odpowiedzią na światowe trendy w nowoczesnym podejściu restauracji do obsługi swoich gości.

Funkcja KFC Collect pozwala na wygodne zamówienie ulubionych produktów zapewniając trzy, w pełni bezpieczne opcje ich osobistego odbioru: w restauracji, przy okienku Drive Thru lub na specjalnie oznakowanym parkingu restauracji KFC.

- KFC od zawsze stawia na innowacje, dzięki którym staje się marką jeszcze bardziej dostępną dla swoich gości. Tym razem zmiany objęły rozszerzenie aplikacji KFC® Collect, która oferuje teraz jeszcze większą swobodę w odbiorze zamówionego posiłku. Jestem przekonany, że wprowadzone przez nas nowe rozwiązania spodobają się naszym gościom i okażą się niezwykle przydatne, zwłaszcza w kontekście wyzwań związanych z pandemią i licznymi obostrzeniami podyktowanymi kwestiami bezpieczeństwa - powiedział Thomas Łacek,  global marketing director w KFC.

Aby skorzystać z opcji KFC Collect należy pobrać aplikację na telefon, albo jeśli już się ją ma – zaktualizować do najnowszej wersji, a następnie postępować zgodnie z wyznaczonymi krokami.

KFC Collect daje użytkownikom możliwość dokonania wszystkich czynności zdalnie, jedynie poza samym odbiorem zamówienia.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.