Biedronka ponownie rusza we Wrocławiu

Szóstego sierpnia po remoncie ponownie swoje podwoje dla klientów otworzyły dwie placówki sieci w stolicy Dolnego Śląska.

Sklepy sieci Biedronka uruchomione po remoncie znajdują się przy ul. Gagarina 19 oraz Horbaczewskiego 22.

Aby jeszcze lepiej zadbać o potrzeby kupujących, Biedronka wdrożyła w nich rozwiązania, które umożliwią szybkie i komfortowe zakupy.
 
Na klientów dwóch zmodernizowanych wrocławskich Biedronek czekają łącznie 163 miejsca parkingowe, w tym sześć miejsc dla osób niepełnosprawnych. W każdym ze sklepów znajduje się także pięć tradycyjnych kas oraz odpowiednio: trzy i cztery kasy samoobsługowe oraz odpowiednio cztery i trzy czytniki cen. Ponadto placówki zostały wyposażone w ekologiczne rozwiązania, takie jak oświetlenie LED czy przyjazne dla środowiska gazy, zastosowane w urządzeniach chłodniczych.
 
- Odnowione Biedronki zostały zaprojektowane tak, aby optymalnie odpowiadać na potrzeby naszych klientów. W Biedronce przy ul. Gagarina klienci mogą kupić przez cały dzień wypiekane na miejscu, ciepłe pieczywo, a przy Horbaczewskiego  skorzystać z tradycyjnej lady mięsnej. W obu sklepach na klientów czeka łącznie 43 Świeżoznawców, czyli pracowników naszej sieci, którzy zadbają o komfort zakupów, a co najważniejsze - o świeże warzywa i owoce każdego dnia - mówi Cezary Kucper, regionalny menedżer ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka.
 
W związku z ponownymi otwarciami Biedronka przygotowała oferty promocyjne obowiązujące w dniach 6-8 sierpnia. Dzięki nim wszystkie produkty przemysłowe, w tym tekstylia, będzie można nabyć za połowę ceny przy zakupie dwóch sztuk. Specjalnymi ofertami zostały objęte wybrane warzywa, owoce, mięso i lody. Przy zakupie dwóch marki Magnum, drugi otrzymamy jedynie za 1 zł.
 
Nowe Biedronki  będą otwarte od poniedziałku do czwartku w godzinach 6:30-22:00, podobnie jak w niedziele handlowe. W piątki i soboty zakupy będzie można zrobić od godziny 6:30 do 23:00.
 
Joanna Hamdan 11252 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.