Jubileusz firmy Pol-Hun i jej marki General Fresh

To już 30 lat.

- Przez te wszystkie lata staraliśmy się, aby nasi partnerzy otrzymywali od nas produkty najwyższej jakości w rozsądnej cenie. Nasze wysiłki zostały nagrodzone zaufaniem, przywiązaniem do marki, lojalnością naszych klientów - mówi Tomasz Bizoń, marketing i wdrożenia produktów dla firmy Pol-Hun/General Fresh.

- To właśnie dla Was nieustająco się rozwijamy, szukamy innowacyjnych rozwiązań, wprowadzamy na rynek kolejne nowości, nie dajemy nawet na chwilę odetchnąć konkurencji. Zwieńczeniem naszych wysiłków jest między innymi nadany nam właśnie w 30 urodziny certyfikat BRC - dodaje.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.