Lewiatan promuje lokalność i polskie produkty

Sieć rusza z kampanią "Wybieram lokalne".

Kampanią "Wybieram lokalne" największa w Polsce sieć franczyzowa chce podkreślić, że lokalność to sposób działania Lewiatana od ponad 25 lat, który wynika z wartości firmy i siły lokalnych relacji 2 100 przedsiębiorców. Celem kampanii jest również pokazanie, dlaczego warto wspierać lokalność i wybierać produkty, które pochodzą od polskich rolników i producentów.

- Dziś coraz większa grupa Polaków świadomie sięga po lokalne produkty. Wybieramy je bo gwarantują nam jakość, świeżość, korzystny wpływ na zdrowie. Sięgamy po nie również dlatego, bo oznaczają zaufanie do produktu, producenta, dostawcy, przedsiębiorcy, który prowadzi sklep. Ten wybór oznacza też wsparcie dla gospodarzy sklepów oraz całej lokalnej społeczności. Jako firma, która od ponad 25 lat wspiera lokalność, lokalnych producentów i dostawców widzimy, jak ważny jest dziś aspekt relacji, lokalnych więzi, współpracy. Ta bliskość oraz fakt, że wiemy od kogo kupujemy to dziś ogromna wartość i wyróżnik naszej sieci - mów Robert Rękas, prezes zarządu Lewiatan Holding.

- Lokalność nie jest dla nas modą. Lokalność wynika z naszych wartości i sposobów działania. Podobnie jest wśród naszych franczyzobiorców, którzy w ramach swoich biznesów budują i rozwijają relacje z dostawcami i producentami, wspierają lokalne inicjatywy, a ich sklepy są często centrum lokalnej społeczności. W skali kraju współpracujemy dziś z ponad 10 000 polskich dostawców i producentów, a droga produktów od lokalnego producenta do sklepu Lewiatana to średnio 20-50 km - dodaje.

W ramach kampanii „Wybieram lokalne” sieć Lewiatan planuje cykl wydarzeń, m.in. Festiwal Produktów Lokalnych, konkursy, materiały informacyjne i edukacyjne, wsparcie lokalnych inicjatyw. Kampanii towarzyszy również wzmocnienie ekspozycji lokalnych produktów dostępnych w sklepach Lewiatana.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3 200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.

Joanna Hamdan 11252 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.