Frisco.pl z nowym programem lojalnościowym

Frisco Friends, nowy program e-supermarketu spożywczego, zastępuje dotychczasowy program Frisco Owocuje.

Program lojalnościowy Frisco Friends ruszył 3 sierpnia br. Do programu zostają automatycznie dołączeni wszyscy użytkownicy sklepu Frisco.pl po dokonaniu sześciu zakupów.
 
W odróżnieniu od Frisco Owocuje w nowym programie nie zbiera się punktów. Aby utrzymać wszystkie przywileje w programie, trzeba robić zakupy minimum raz w miesiącu, ale w razie dłuższej przerwy można je przywrócić, w dowolnej chwili dokonując kolejnego zakupu.

Wśród przywilejów w programie są rezerwacje zakupów z wyprzedzeniem, bezpłatne dostawy nawet tego samego dnia (raz na kwartał), rabat 10% na wszystkie nowości oraz na wybierany przez użytkownika produkt z asortymentu sklepu, a także prezent co dziesiąte zakupy (również wybierany przez użytkownika).

W ub.r. przychody Frisco.pl wyniosły 120,1 mln zł. Działająca od 2006 r. spółka Frisco została przejęta w całości w styczniu br. przez grupę Eurocash (inwestora strategicznego od 2014 r.).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.