Intermarché zmodernizuje wszystkie sklepy

Jak informuje sieć będą one dostosowywane do najnowszego konceptu firmy - Power.

Jak dowiedział się portal handelextra.pl, nowy koncept supermarketu Power Intermarché planuje rozwijać oraz sukcesywnie wprowadzać go w kolejnych sklepach.

Grupa Muszkieterów zamierza wdrożyć go we wszystkich placówkach sieci Intermarché, których na koniec 2019 roku było 204.

Jak informuje firma, zgodnie z założeniami budżet inwestycyjny na ten cel opiewa na kilkaset tysięcy złotych w przypadku każdego sklepu. Finalnie zależy on jednak od aktualnego wyposażenia i układu każdego supermarketu przy czym najczęściej ustalany jest indywidualnie wspólnie z właścicielem danej placówki handlowej.

Przypomnijmy. Po raz pierwszy zmiany w ramach nowego konceptu zostały zastosowane w supermarkecie Intermarché w Pabianicach. W jego ramach zmieniony został układ sklepu, poszerzona została gama produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, zamontowano dłuższe taśmy kasowe. Odświeżona została także szata graficzna wnętrza i elewacji. Sklep w nowej odsłonie jest dostępny dla klientów od 12 marca.

Więcej o pabianickim sklepie można przeczytać TUTAJ

Joanna Hamdan 12223 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.