Hoop Cola ruszyła z kampanią marketingową

Billboardy sponsorskie można już zobaczyć w telewizji, dodatkowo kampania wspierana jest przez Internet (digital) i social media.

W komunikacji marketingowej marka podkreśla swoje polskie korzenie i zachęca do wspierania polskich producentów. 

W tym roku na opakowaniach Hoop Coli pojawiło się również logo "polski producent" z dopiskiem #kupuj polskie. W ten sposób firma chce zachęcić konsumentów aby świadomie wybierali i wspierali polskie marki.

Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiadała agencja Bogaczewicz, za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas, a za obsługę social mediów More Bananas.

Hoop Cola to polska marka napojów gazowanych typu „cola”. Wyróżnia się doskonałym i niepowtarzalnym smakiem oraz szerokim portfolio, w którym oprócz tradycyjnej Coli, znajdują się warianty smakowe: z cytryną i wiśnią, zero (bez cukru) oraz tegoroczna nowość Hoop Cola Green w formacie 2 l z obniżoną zawartością cukru.

Od marca 2019 roku firma Hoop Polska należy do grupy ZMB Capital, właściciela Ustronianki producenta wody mineralnej w Polsce.

Joanna Hamdan 11123 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.