Tesco zachęca do rezygnacji z papieru

W tym celu detalista rozpoczął kampanię informacyjno-edukacyjną dla użytkowników Clubcard. Firma zachęca użytkowników programu lojalnościowego do rezygnacji z kwartalnego wyciągu w formie papierowej.

Za przejście na wersję cyfrową klubowicze otrzymają jednorazowy kupon o wartości 10 zł. Wystarczy zalogować się na swoje konto Clubcard, a następnie wybrać Ustawienia i zaznaczyć „online za pośrednictwem e-mail” w pozycji Preferencje Kontaktu.

Ponadto użytkownicy Clubcard, poza wspomnianym kuponem, mogą dodatkowo liczyć na specjalne rabaty do 20% w ramach czwartej edycji akcji „Ciepło, cieplej, rabat”.

Od 30 lipca do 02 września za każde wydane 30 zł z kartą lub aplikacją Clubcard klient otrzyma jeden znaczek. 10 znaczków wymiennych jest na rabat w wysokości 10%, a za 20 zebranych znaczków przysługuje rabat 20%.

- Po raz kolejny organizujemy akcję lojalnościową „Ciepło, cieplej, rabat”. Poprzednie trzy edycje akcji pokazały, że klienci doceniają prosty i jasny mechanizm i atrakcyjne, szybko dostępne rabaty na całe zakupy. W ubiegłorocznej edycji akcji klienci zgromadzili ponad 2,5 mln znaczków - komentuje Patrycja Zabierowska, menadżer działu marketingu w Tesco.

Clubcard to program lojalnościowy, którego tygodniowo jego użytkownicy dokonują ponad 3 mln transakcji, a do klubu dołącza ok. 4000 nowych osób. To także jeden z najbardziej atrakcyjnych programów ze względu na wartość możliwych do otrzymania zniżek. Poza cotygodniowymi rabatami na produkty z kartą Clubcard, lojalni klienci wraz z wyciągami otrzymują bony pieniężne i kupony. W najnowszym kwartalnym wyciągu wartość kuponów wynosi 119,7 zł.

Joanna Hamdan 11123 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.