Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Krzysztof Hołowczyc w nowej reklamie Żabki

Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci.

Sieć Żabka we współpracy z Tyskie Browary Książęce przygotowała dla swoich klientów promocję, w ramach której od 29 lipca do 4 sierpnia piwo Tyskie 0,0% przy zakupie 2 sztuk dostępne jest w cenie 2,99 zł za sztukę.

Akcji towarzyszy spot reklamowy, którego bohaterem jest ambasador kampanii „Przejdźmy na Ty od Zera” - Krzysztof Hołowczyc. Jeden z najbardziej utytułowanych polskich kierowców rajdowych to kolejna znana postać, która wystąpiła w reklamach sieci Żabka. Do tej pory w klientów sieci Żabka wcielali się m.in. piłkarze Kamil Grosicki i Jerzy Dudek oraz bokser Mike Tyson.

Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6300 placówek prowadzonych przez ponad 4800 franczyzobiorców pod marką Żabka. Codziennie sklepy Żabka odwiedza prawie 2 miliony klientów. W nowym formacie, wzbogaconym o szeroki wachlarz usług dodatkowych, funkcjonuje już ponad 6000 sklepów.

Joanna Hamdan 11123 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.