Biedronka poleciała na Warmię i Mazury

30 lipca nowe sklepy sieci otworzyły się w Biskupcu i Rybnie.

Placówka w Biskupcu przy ul. Jesionowej 2 została wyremontowana i spełnia wymagania formatu 2.0. Na sali sprzedaży zostały wydzielone strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami. Oznaczone są też moduły z artykułami promocyjnymi. Sklep w Biskupcu jest przyjazny środowisku ze względu na zastosowane oświetlenie LED oraz regały chłodnicze wykorzystujących gaz CO2. Obok powstał parking z 50 miejscami postojowymi dla aut (w tym dwa przeznaczone są dla osób niepełnosprawnych). Powierzchnia sali sprzedaży wynosi prawie 600 mkw. Obsługa klientów odbywać będzie się przy 4 tradycyjnych kasach. Codziennie oferowane będzie świeże pieczywo wypiekane na bieżąco oraz dowożone z lokalnych piekarni. Ceny produktów będzie można sprawdzić dzięki 2 czytnikom zamontowanych na sali sprzedaży.

Natomiast nowa placówka w Rybnie przy ul. Lubawskiej 6b, podobnie jak sklep w Biskupcu, jest oświetlana energooszczędnymi LED-ami a gaz CO2 wspomaga działanie regałów chłodniczych. Powierzchnia sali sprzedaży jest większa niż w Biskupcu i wynosi ponad 750 mkw. Za to parking jest tych samych rozmiarów, przez co wygodnie zaparkuje tu jednocześnie 50 klientów (również dwa miejsca dedykowane są osobom z dysfunkcjami ruchowymi). W nowej placówce zamontowano 5 tradycyjnych kas. Podobnie jak w Biskupcu na sali sprzedaży klienci znajdą 2 czytniki do sprawdzania cen produktów.

W związku z otwarciami sklepów od 30 lipca do 1 sierpnia, na klientów w obu lokalizacjach czekają specjalne oferty na artykuły spożywcze, przemysłowe, tekstylia i zabawki. Banany będzie można kupić za 1,99 zł za kilogram, świeży filet z piersi kurczaka będzie kosztował 8,99 zł za kilogram (oferta z kartą Moja Biedronka) a pomidory gałązkowe nabędziemy za jedyne 0,99 zł za kilogram. Natomiast przy zakupie dwóch lodów na patyku Magnum drugie opakowanie klienci otrzymają jedynie za złotówkę. Oferta promocyjna obowiązuje przez trzy dni lub do wyczerpania zapasów.  
 
Joanna Hamdan 11130 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.