Bricomarché w Nowej Soli zyskało drugie życie

Większa powierzchnia oraz oferta asortymentowa szersza o 10 tysięcy pozycji - to tylko część zmian, które wprowadzono do sklepu sieci po jego relokacji.

Po kilkunastu latach sklep Bricomarché w Nowej Soli zmienił swoją lokalizację i od 15 lipca działa przy ulicy Północnej 1.

- Uruchomienie sklepu w nowej lokalizacji umożliwiło nam lepsze odpowiadanie na potrzeby klientów. Dzięki zmianie zyskaliśmy więcej przestrzeni, a w efekcie zakupy naszych klientów stały się wygodniejsze – mówi Katarzyna Langner-Kaczmarek, która prowadzi sklep Bricomarché w Nowej Soli wraz z mężem Waldemarem Kaczmarkiem. 

- Relokacja supermarketu umożliwia nam rozwinięcie oferty sklepu. Jedną z nowości jest oferowanie klientom specjalnej strefy, w której klient może zatrzymać samochód, aby załadować do niego zakupione wcześniej towary gabarytowe - dodaje.

W wyniku zmiany lokalizacji nowosolski sklep wzbogacił zwłaszcza ofertę z artykułami do ogrodu. W asortymencie znalazł się również szereg produktów pochodzących od lokalnych dostawców, np. róże, rośliny ogrodowe, rośliny balkonowe, a także żywa przynęta dla wędkarzy. Ponadto w sklepie jest oddzielna stolarnia z piłą i potrzebnymi materiałami, gdzie klienci mogą zamówić cięcie drewna i płyt. Kolejne dodatkowe usługi to możliwość transportu zakupionych produktów, w tym także transport HDS, czyli samochodem z zamontowanym żurawiem, który zapewnia transport towarów bezpośrednio na miejsce prowadzonej inwestycji. Klienci mogą także dokonać zakupów online.

Znacznej zmianie uległa również powierzchnia sklepu – poprzednio wynosiła ona 1 300 mkw., a obecnie to ponad 2 000 mkw. Przy supermarkecie stanęły dwie wiaty: ogrodnicza oraz budowlana o łącznej powierzchni ponad 1200 mkw., a także ogród zewnętrzny o powierzchni liczącej 2 000 mkw. Przymarketowy parking pomieści 174 auta – znajdują się na nim także miejsca przeznaczone dla busów.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2019 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 7,74 mld zł. W ciągu ponad 20 lat obecności w Polsce Centrala Grupy Muszkieterów zainwestowała w nieruchomości około 2 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Joanna Hamdan 11130 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.