Kolekcja ubrań i dodatków Barbie w Biedronce

Będzie ona dostępne w sklepach sieci od 30 lipca.

Sieć Biedronka we współpracy z firmą Mattel przygotowała wyjątkową kolekcję Barbie x Biedronka. To pierwsza tak szeroka oferta, dzięki niej w sklepach zagoszczą casualowe, oryginalne ubrania i dodatki dla kobiet z licencjonowanym logo marki. 

- Kolekcja przygotowana wspólnie z firmą Mattel jest dla nas niezwykle istotna. Dzięki niej już 30 lipca na półki sklepów w całej Polsce trafią wyjątkowe i kultowe produkty - kolekcja ubrań i dodatków z licencją marki oraz lalki Barbie. Jako największa sieć handlowa w Polsce nawiązujemy współpracę z markami, które reprezentują i promują tożsame dla nas wartości, takie jak odwaga, różnorodność oraz indywidualność - mówi Kinga Papiernik,dyrektor kategorii non-food w sieci Biedronka.
 
Wśród produktów dostępnych w sklepach znajdą się licencjonowane ubrania z logo Barbie, takie jak: t-shirty (24,99 zł), leginsy lub szorty (24,99 zł), stroje kąpielowe (34,99 zł),  piżamy (29,99 zł) czy bielizna (17,99 zł za opakowanie). Wśród oryginalnych dodatków znaleźć będzie można plażowe koce (34,99 zł) oraz pościel (59,90 zł za komplet), a dla miłośniczek porządku – małe oraz duże planery (9,99 zł lub 19,99 zł) idealne na wakacyjne podróże. Najmłodszym sieć Biedronka zaproponuje trzy modele lalek Barbie z kolekcji Fashionistas, które zachęcą dziewczynki do eksperymentów modowych. Natomiast lalki Barbie w sklepach sieci będzie można kupić za jedyne 34,99 zł.
 
Ofercie Barbie x Biedronka towarzyszy kampania marketingowa, która wystartowała 27 lipca w Internecie na platformie Player, Facebooku i na Instagramie we współpracy  z influencerkami, które odważnie eksperymentują z własnym stylem. Ich zadaniem jest zachęcenie miłośniczek mody do wyrażania indywidualności i eksperymentów modowych razem z marką Barbie. Efekty tych działań już niedługo będzie można znaleźć w social mediach pod hasztagiem #mojstylzbarbie.
 
Produkty z kolekcji Barbie x Biedronka będą dostępne w sklepach Biedronka w całej Polsce od 30 lipca do 12 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
 
Joanna Hamdan 11130 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.