Kolejny mistrzowski Tiger Roast

Jego bohaterem jest Mikołaj Tempka, który uprawia freestyle motocross.

Tiger w ramach promowania i wspierania sportowych mistrzów w lipcu wypuścił kolejny Mistrzowski Tiger Roast dla mistrza w swojej dziedzinie. 

Do grona mistrzów Tigera dołączył Mikołaj Tempka, który ma już na koncie kilkadziesiąt trików, jak shaolin, doublegrab, oxecutioner, tsunami, deadbody, flinstone czy rocksolid. Na rok 2020 postawił sobie ambitny cel: jako najmłodszy Polak w historii chce wykonać backflipa. Tiger obstawia, że mu się uda, więc wspiera młodego mistrza.

Marka kontynuuje serię filmów przedstawiających sylwetki mistrzów. Filmy to muzyczne roasty łączone z wywiadami. Na zabawne i kłopotliwe pytania sportowi mistrzowie odpowiadają tylko „tak!” lub „nie” – jak w słynnej piosence rapera E-40 „Choices”, na której opiera się ścieżka dźwiękowa kampanii. Wszystkie Tiger Roasty prowadzi legenda polskiego rapu – Abradab.

Kampania skupia się na Internecie: jest emitowana na platformach VOD, na YouTube i w mediach społecznościowych.

Joanna Hamdan 11123 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.