Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz

Jako twarz kampanii "Siła Ruchu",4-krotny mistrz olimpijski pokaże jak - poprzez aktywność fizyczną - zadbać o układ kostno-stawowy, odporność i psychikę.

Robert Korzeniowski, został ambasadorem marki Doppelherz. Agencja digitalowa Veneo, która od stycznia tego roku obsługuje marketingowo w modelu DMF należącą do Queisser Pharma markę Doppelherz, podpisała z nim roczny kontrakt na współpracę w ramach kampanii „Siła Ruchu”.

Współpraca obejmuje m.in. filmy instruktażowo-motywacyjne, materiały fotograficzne, content w postaci artykułów, kreacje ads z jego wizerunkiem. Mistrz opowie nam też o początkach swojej pasji, motywacji oraz sile, jaka kryje się w ruchu. Materiały te będzie można znaleźć na www.MojaSilaRuchu.pl. Robert Korzeniowski będzie również obecny na kanałach społecznościowych marki Doppelherz, a część komunikacji poprowadzi na własnych profilach. Będzie także promotorem akcji konkursowej, w której nagroda główna to indywidualny trening z mistrzem. Wszystkie działania wspierane będą szeroko zakrojoną kampanią display i video (Google, Facebook). Komunikacja odbywać się będzie w myśl zasady, iż sport to zdrowie, jednak pod warunkiem, że mądrze wykorzystamy potencjał naszej „Siły Ruchu”, dbając o kondycję stawów i całego układu ruchu.

Kampania skierowana jest do osób uprawiających sport amatorsko lub półprofesjonalnie, chcących zadbać o kondycję swoich stawów oraz osób starszych, wymagających suplementacji kolagenem. Dlatego też w ramach witryny www.MojaSilaRuchu.pl powstała edukacyjna „Strefa sprawnych stawów” poświęcona produktowi Doppelherz system Kollagen 11.000 Plus.Doppelherz

Joanna Hamdan 11123 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.