Żabka: ponad 1 mln cheesburgerów w miesiąc

W maju br. w sklepach Żabki pojawiła się nowość - cheeseburger w dwóch wariantach, klasycznym i jalapeño. W ponad miesiąc od wprowadzenia na rynek w całej sieci sprzedano go ponad milion razy.

Cheeseburgery najczęściej kupowano w sklepach sieci zlokalizowanych na terenie Warszawy – we wszystkich Żabkach w stolicy w sumie sprzedano blisko 120 tys. sztuk burgerów. Na podium znalazły się także Wrocław i Łódź. Jednak, biorąc pod uwagę liczbę cheeseburgerów sprzedanych przez jedną placówkę, niekwestionowanym zwycięzcą jest Żabka w Iławie przy ul. Zielonej 72. To właśnie tutaj klienci sieci kupili tysiąc cheeseburgerów.

– Burgery znajdują się w czołówce produktów, które Polacy kupują na wynos – chętnie spożywają je na mieście, a także zamawiają do domu. To idealna propozycja na pożywną przekąskę w pracy czy szybki posiłek w domu. Dlatego uznaliśmy, że nie może ich zabraknąć w Żabka Café - mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska. - Jak pokazują dane, czyli ponad 1 milion sprzedanych cheeseburgerów w miesiąc, pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Klienci docenili nie tylko jakość, ale także bezpieczeństwo zapewnione poprzez specjalnie opracowane przez nas opakowanie, które umożliwia odgrzanie produktu w sklepie w 30 sekund. Warto podkreślić także, że wprowadzenie tego nowego produktu odbyło się w czasie pandemii, kiedy funkcjonowanie na rynku było znacznie trudniejsze – uważa Jerzy Roguski.

Smak cheeseburgera z Żabki, jak przekonuje operator, gwarantują: bułka pszenna z nasionami sezamu, burger wołowy, ser edamski, ketchup, ogórki oraz kompozycja przypraw. Wyrazistego charakteru cheeseburgerowi jalapeño dodaje pikantna zielona papryczka jalapeño. Burgery można kupić w cenie 4,99 zł / szt., w wersji na ciepło lub przygotować je w domu.

W sklepie produkt zostaje podgrzany bezdotykowo w pergaminowym opakowaniu, natomiast w domu wystarczy umieścić go w kuchence mikrofalowej i podgrzewać przez 30 sekund.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.