"moTEAwacje"

Pod takim hasłem marka Irving wystartowała z kampanią.

Jej osią jest konkurs, kierowany przede wszystkim do mieszkanek dużych miast. A celem akcji jest zachęcanie konsumentów do picia białej herbaty i edukacja rynku na temat benefitów tego produktu.

Uczestnicy konkursu będą proponowali kreatywne hasła, które mają „moTEAwować” innych do działania. Codziennie przez 3 tygodnie najciekawsze hasła będą nagradzane zestawami białych herbat Irving, a raz w tygodniu przyznawana będzie nagroda główna, na którą składać się będą: weekend w SPA dla 2 osób (do wyboru: Marriott Resort & Spa w Sopocie lub Głęboczek Vine Resort & SPA), designerski dzbanek Alessi CHA z wygrawerowanym zwycięskim hasłem uczestnika, zestaw białych herbat Irving oraz wydrukowanie zwycięskiego hasła na opakowaniu herbat Irving, które trafią do sklepów.

Na potrzeby kampanii została stworzona strona internetowa: https://motywacje.irving.pl/.

Konkurs, który rozpoczął się 20 lipca potrwa 3 tygodnie, a akcja będzie promowana kampanią digital/social media.

Wyłącznym dystrybutorem herbat marki Irving na polski rynek jest firma Amber Spark.

Za strategiczne opracowanie platformy komunikacyjnej „moTEAwacje” i jej wdrożenie w pierwszym projekcie dla nowego klienta odpowiedzialna jest Kamikaze. W ramach akcji agencja przygotowała m.in. całościowo konkurs konsumencki i wspierającą go kampanię digital, w tym m.in. strategię, zakup mediów, kreację wszystkich materiałów graficznych na potrzeby kampanii i całą obsługę logistyczną (kampanii i konkursu).

Joanna Hamdan 11130 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.