Oshee promuje napoje witaminowe

Jako sposób na suplementację witamin.

Ruszyła kampania reklamowa firmy Oshee promująca suplementację witaminami znajdującymi się w produktach marki. Kampania ma na celu szerzenie świadomości społecznej na temat odpowiedniej suplementacji m.in. poprzez wskazywanie alternatywnych do tabletek źródeł suplementacji.

Badania Geigy Pharmaceutical Company Switzerland pokazały, że obecnie w warzywach i owocach jest dużo mniej witamin i minerałów niż jeszcze 20 lat temu. Powodem tego jest m.in. wyjaławianie gleby, hydroponika (uprawa bez gleby, jedynie na wodzie), zanieczyszczenia ołowiem, przetwarzanie i transport.

Z tego względu suplementacja witaminowa to dziś często najlepszy sposób, aby dostarczyć organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Oshee posiada w swojej ofercie gamę produktów zawierających te same witaminy i minerały, które występują w popularnych suplementach diety, które możemy zobaczyć np. na półkach w aptekach.

- Produkty Oshee są zdecydowanie przyjemniejszą formą suplementacji, mają unikalny smak, a napoje dodatkowo nawadniają. Witaminy w nich zawarte niczym nie różnią się od tych, które powinny znajdować się w owocach i warzywach. Dodatkowo, wybierając nasze batony i napoje wiesz dokładnie ile i jakie wartości odżywcze dostarczasz organizmowi. Policzenie tego samodzielnie jest karołomnym zadniem - tłumaczy Tomasz Dziedzic, brand manager Oshee.

Kampania Oshee pod hasłem „Suplementacja witaminowa na co dzień” będzie prowadzona w mediach o szerokim zasięgu, m.in. telewizji, Internecie i za pośrednictwem influenserów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Wavemaker, za kampanię w Internecie- agencja marketingowa Brand Bridge, za influenser marketing agencja GetHero, a za produkcję spotu Lemon Film.

Joanna Hamdan 14001 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.