OSM Piątnica startuje z kampanią

Producent rozpoczyna kampanię telewizyjną promującą jogurt naturalny.

W kampanii "Najlepszy jogurt naturalny to z Piątnicy" podkreślany jest prosty skład jogurtu naturalnego z Piątnicy, który jako jeden z nielicznych na rynku nie zawiera mleka w proszku. Posiada lekko kremową konsystencję i delikatny smak. Spot przenosi widzów do malowniczej wsi na Podlasiu, gdzie babcia Eugenia podaje swoim najbliższym jogurt z Piątnicy.

Doskonale smakuje bez żadnych dodatków – jedzony prosto z kubeczka, jak również z owocami lub musli, sprawdzi się też jako baza do sosów i lekkich deserów. Jogurt naturalny jest bogaty w białko, witaminy A, B2 i B12 oraz zawiera aż 140 mg wapnia w 100 g produktu.

Działania reklamowe potrwają od 13 lipca do 16 sierpnia.

Kampania jogurtów naturalnych z Piątnicy będzie prowadzona w TV, gdzie emitowane będą 15-sekundowe spoty. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media, a kreację spotów zrealizowała Agencja Plej.

Joanna Hamdan 11106 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.