Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Nowi ambasadorzy marek alkoholowych w Coca-Cola HBC Polska

Zostali nimi Patryk Kowalski oraz Janusz Lemiesz.

Patryk Kowalski jeden z najbardziej doświadczonych ekspertów barowych w Polsce został nowym ambasadorem wódki Nemiroff. W ramach współpracy z Coca-Cola HBC Polska będzie odpowiadał za promowanie marki i szerzenie wiedzy dotyczącej wódek oraz sztuki barmańskiej. Patryk związany jest z branżą gastronomiczną od 14 lat. Doświadczenie zdobywał jako barman, manager, konsultant barowy oraz restaurator. Jest współtwórcą słynnego, warszawskiego cocktail baru Woda Ognista. Zwycięzcą i finalistą prestiżowych krajowych i światowych konkursów barmańskich. Podczas swojej kariery uczestniczył w międzynarodowych szkoleniach z wiodącymi markami alkoholi w takich krajach jak: USA, Szkocja, Francja, Włochy, Rosja, Wielka Brytania, Niemcy i Szwecja.  Gastronomia jest jego pasją o czym pierwsi uczestnicy szkoleń z marką Nemiroff, przekonają się już w lipcu.

Natomiast Janusz Lemiesz został ambasadorem marek z grupy Campari: Cinzano, Bulldog Gin, Espolon. Choć zarzeka się, że sztuką barmańską przez duże „S” zajmuje się od niedawna, ma na swoim koncie pracę w kilku lokalach. Był uczestnikiem wielu konkursów i szkoleń barmańskich. W latach 2017-2019 wykładał w Międzynarodowej Szkole Barmanów i Sommelierów w Warszawie i Międzynarodowej Szkole Sztuki Kulinarnej Ashanti w Łodzi. Tytuł Barmana Roku World Class Poland 2017 zdobył mając 6 lat doświadczenia za barem, jako reprezentant warszawskiego Baru Koszyki. Tuż po powrocie z globalnego finału został szefem baru w Klubie SPATiF. Równolegle zaczął pracę w IMS EVENTS – firmie organizującej polską edycję konkursu World Class oraz różne eventy w branży alkoholowej. Janusz swoją wiedzą alkoholową już od lipca będzie dzielił się z klientami oraz konsumentami.

Joanna Hamdan 11106 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.