MarketVita planuje rozwój

Operator tej sieci sklepów prowadzi obecnie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Działa na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego.

MarketVita to w 100% polska sieć sklepów spożywczych, prowadzona przez rodzimych przedsiębiorców. Powstała na bazie prawie 20-letnich doświadczeń zdobytych podczas tworzenia i rozwijania sieci detalicznych na terenie Polski.

Strategia franczyzowa MarketVita to koncept partnerski w budowie lepszego dostępu do ofert rynkowych: warunków handlowych, działań marketingowych, doradztwa i wsparcia na każdym etapie współpracy.

MarketVita chce być wsparciem dla rodzimego polskiego handlu detalicznego.

Obecnie w sieci MarketVita działa 21 sklepów zlokalizowanych na terenie woj. podkarpackiego i małopolskiego.

 

 

Katarzyna Pierzchała 3579 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.