Debiuty w Pasażu Grunwaldzkim

Do oferty należącego do EPP Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu dołączyły dwie nowe marki: drogeria Hebe (218 mkw.) i salon DlaSpania (206 mkw.). Ponadto sklep Levi’s otworzył się w nowej odsłonie i większej lokalizacji (140 mkw.).

W dostępnej teraz we wrocławskim centrum nowej drogerii Hebe, zlokalizowanej na poziomie -1 Pasażu Grunwaldzkiego, na klientów czeka wyselekcjonowany asortyment produktów dla zdrowia i urody, w tym duży wybór kosmetyków profesjonalnych.

Drugi nowy najemca – zlokalizowany na poziomie +1 salon DlaSpania – zapewnia możliwość indywidualnego doboru materacy, łóżek, poduszek i kołder z pomocą profesjonalnych konsultantów.

Zaaranżowany w odświeżonym koncepcie salon marki Levi’s w nowej lokalizacji na poziomie +1 centrum handlowego, to z kolei nie lada gratka dla wszystkich fanów tej kultowej dżinsowej marki.
– Dążymy do tego, aby Pasaż Grunwaldzki wyróżniał się na lokalnym rynku, stale podnosząc atrakcyjność i różnorodność tenant-mixu. Dzięki temu oferta centrum jest maksymalnie komplementarna i jak najlepiej odpowiada na potrzeby szerokiej grupy klientów – tłumaczy Tomasz Nowakowski, asset manager w EPP. - Widzimy, że szczególnie doceniają oni bogaty wybór marek z segmentu beauty, który obok Hebe – jednego z najbardziej popularnych sklepów z kosmetykami – tworzą teraz wszystkie największe sieci drogerii i perfumerii, czyli Sephora, Rossmann, Douglas, Natura, Super-Pharm, Notino czy Kontigo – wymienia.

W ostatnim czasie we wrocławskim centrum pojawiły się też Tescoma, powiększony sklep Home&You, salony Medicine oraz Triumph w nowych lokalizacjach czy powiększony X-Kom w nowym koncepcie na poziomie +1. Ponadto klienci centrum mają możliwość korzystania z szerokiej oferty gastronomicznej FOODSTACJI, w zrewitalizowanej przestrzeni opartej na wrocławskości, recyklingu i unikatowym designie, oraz rozrywkowej, do której zalicza się Multikino, klub fitness Fitness Academy i nowoczesna strefa dziecięca Kids Play.

Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Kompleksową ofertę centrum tworzy blisko 200 punktów handlowych, usługowych oraz restauracyjnych. Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym parkingu z możliwością dokonywania mobilnych płatności za pomocą nowoczesnej aplikacji Admyt.

 

Katarzyna Pierzchała 3579 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.