"Olej rzepakowy skarbem Europy"

Kampania pod tym hasłem będzie realizowana w Polsce i we Francji.

Orga­nizatorem kampanii jest Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju oraz Francuskie Stowarzyszenie Producentów Olejów Roślinnych Terres Univia. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską.

Kampania „Olej rzepakowy skarbem Europy” ma wymiar międzynarodowy. Dotyczy dwóch największych rynków upraw rzepaku i produkcji oleju rzepakowego w Europie, którymi są Francja i Polska obok Niemiec. Oba kraje mają wieloletnie doświadczenia w zakresie produkcji, przetwórstwa, a także badań i rozwoju sektora roślin oleistych.

Program „Olej rzepakowy skarbem Europy” wspiera dalszą współpracę w tym zakresie i daje możliwość jej zacieśnienia w ramach Wspólnoty Europejskiej. Europejskie pochodzenie oleju jest zapewnieniem jego naturalności i identyfikowalności. Know how producentów oleju rzepakowego jest gwarancją jego wysokiej jakości. Celem kampanii jest również zwiększenie świadomości konsumentów na temat walorów odżywczych, doskonałego składu i kulinarnych zalet oleju rzepakowego.

Kampania ma charakter programu edukacyjno-promocyjnego i jest skierowana przede wszystkim do konsumentów: kobiet odpowiedzialnych za zakupy spożywcze w gospodarstwach domowych oraz mam z dziećmi do 12. roku życia. Istotnymi grupami docelowymi są również dietetycy, lekarze, technolodzy żywności, eksperci żywienia, eksperci kulinarni i dziennikarze.

Ambasadorami zaplano­wanej na trzy lata kampanii są: kucharz i restaurator Andrzej Polan oraz aktorka Monika Mrozowska.

Joanna Hamdan 11106 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.