Lidl: nasi pracownicy mogą skorzystać z pomocy psychologa

Sieć uruchomiła właśnie Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferuje im oraz ich rodzinom bezpłatną i anonimową pomoc prawników, psychologów oraz doradców finansowych.

Program Wsparcia Pracowników to kolejny z benefitów pozapłacowych proponowanych przez Lidl Polska. Wśród nich są między innymi prywatna opieka medyczna Medicover, karta Multisport oraz ubezpieczenie grupowe.

- Lidl Polska to ponad 20 tys. pracowników, którzy stanowią zgrany zespół i każdego dnia z zaangażowaniem wykonują swoją pracę. To społeczność, o którą jako firma dbamy i na której nam zależy. Dlatego niezależnie od sytuacji nasi pracownicy mogą liczyć na pomoc w kwestiach, które wykraczają poza sprawy służbowe - mówi Wolfgang Hennen, członek zarządu ds. personalnych, Lidl Polska.

Program Wsparcia Pracowników wystartował 1 lipca.

Jest to nieodpłatna i dobrowolna usługa w zagwarantowanej poufności. Dzięki niej pracownicy i ich rodziny otrzymują - jak zapewnia operator - profesjonalną pomoc, ponieważ porad udzielają wysoko specjaliści z doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów, prawa i psychologii.

Sieć podkreśla, że bez względu na charakter problemu, szeroki zakres wiedzy specjalistycznej dostępnej w ramach programu może pomóc w dokonaniu pozytywnych zmian i poprawić jakość życia.

Wsparcie jest dostępne całodobowo, telefonicznie, przez internet i aplikację mobilną. Porady specjalistów udzielane są szybko, a w sytuacjach kryzysowych pomoc jest natychmiastowa.

Joanna Hamdan 11106 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.